Whirlpool Indiana C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Indiana C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

saria 20-09-2010
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

wat een waardeloze droger !!!
We hebben deze gekocht voor onze zoon.
hij heeft uren werk met een klein beetje was wordt totaal niet warm ! En dan ga je af op consumentengidsadvies .....Beste koop
nou eerder de miskoop van het jaar Dat is dus een keer maar nooit weer
Zelf heb ik een AEG Perfect!!!!
na 14 jaar intensief gebruik heb ik een andere gekocht en de oude weggegeven Hij det het nog steeds Nu al meer dan 15 jaar

anjo36 14-05-2010
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

Ook wij hebben helaas slechte ervaring met dit merk/type en spijt dat we de machine gekocht hebben. We wilden eens iets proberen wat voordelig was en volgend de consumententest de beste ?? koop nota bene. Nou daar wordt dus teveel op de (lage) prijs gelet en niet op de kwaliteit.
De droger droogt slecht en zeer traag, soms moet het wasgoed er 2 keer in. In het begin is 't ie een keer kapot geweest en voor garantie gerepareerd. Nu maakt de droger een hels kabaal alsof er knikkers in de trommel zitten. Ik heb een garantie extra op de onderdelen van 8 jaar, maar de voorrijkosten + arbeidsloon bedragen ten alle tijde € 110,--. Dat is ongeveer de helft van de aanschafwaarde van deze machine. Wij overwegen nu een Miele te kopen, want er is immers geen betere. Hebben ook een Miele wasmachine en die is perfect!

jet31 12-12-2009
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

Heb mijn condensdroger sinds een jaar, binnen een jaar is er twee maal een monteur langgekomen, omdat de droger een raar geluid maakte.
Doorgesmeerd en iets vervangen.
Later deed hij weer maar het geluid, was niet helemaal weg.
nu buiten garantie tijd maakt het een hels kabaal.
moet nog erachter komen wat het probleem is, en of het uberhaubt zin heeft het op te lossen. gezien vanaf het begin al het euvel met die condensdroger.

Heb me vorige droger zeker 8 jaar gehad, voor hij problemen gaf.
Dus mijn ervaring, raad ik een ieder aan deze droger in iedergeval niet te kopen, zonde van je geld.

liana 04-10-2009
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

ik vind het een prima machine hij maakt alleen wat meer lawaai dan mijn vorige droger ik vind het wel jammer dat je niet kan zien hoe lang het programma nog duurt verder werkt ie prima

herman.daisy 29-11-2008
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

Bij het vierde gebruik bleek het apparaat defect. De trommel liep aan en maakte een schurend geluid. Volgens de monteur gebeurde het wel vaker bij dit model dat de trommel krom bleek te zijn

Asma 22-07-2008
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

Tegen beter weten in deze machine gekocht. Zelfs de verkoper radde mij dit apparaat ten strengste af. Met mijn op dat moment beperkte budget wilde ik een niet al te dure condensdroger die in ieders geval automatisch de gewenste droogwaarde bereikt. Dat dit iets teveel gevraagd was bleek al in de eerste week. De winkelier bood mij aan het apparaat direct om te ruilen, maar wist mij te verzekeren dat ook een nieuw exemplaar hetzelfde euvel zou vertonen. Met een klein beetje ongeloof het apparaat om laten ruilen, met wederom hetzelfde resultaat; de was droogt niet/slecht en kropt in elkaar.

Na een paar maanden af hebben moeten zien heb ik aandachtig kieskeurig reviews van diverse merken/typen doorgenomen en ben uiteindelijk op een Miele uitgekomen. Dit apparaat is in geen enkel opzicht te vergelijken met de Whirlpool. De was komt er daadwerkelijk ongekreukt en kastdroog uit! Het was wel even diep in de buidel tasten, maar voor mij niets anders meer!

Ingrid82 18-04-2008
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

Ik heb de condensdroger nu 2 weken en ben er best tevreden over.
Hij maakte alleen in het begin een tikkend, aanlopend geluid. Heb toen Whirlpool gebeld en ik werd snel geholpen(de volgende dag al!.)
Het ventilatierooster bleek tegen de behuizing te lopen, waarschijnlijk gebeurd bij het vervoeren. Nu heb ik nergens last meer van en doet hij het prima.
Hij droogt uitstekend! Ik doe mn was altijd op 1400 toeren centrifugeren en dan duurt het drogen echt niet zo lang (volle trommel handdoeken ongeveer 75 minuten)
Het enige minpuntje is(wat ik hier ook eerder gelezen heb) dat er condens aan de deur blijft hangen en dit druppelt dan een beetje als je het deurtje opendoet.
En het geluid, ach, hij is niet de stilste, maar is te overzien (naar mijn mening). Kortom: hij droogt goed en daar gaat het toch uiteindelijk om!

Daantie 03-11-2007
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

Wij hebben deze machine nu een week en hebben hem 4 keer gebruikt.

Ik vind dat hij veel herrie maakt en dat hij bij het beddengoed met wat handdoeken erbij lang staat te draaien (2,5 uur)

Verder heb ik geen last van vochtproblemen.

BERLTSUM 08-10-2007
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

Droogresultaat valt tegen bij bv beddengoed is het soms nog beetje vochtig

En duurzaamheid geef ik een 1 omdat toestel na ca 8 keer gebruiken al stuk was, en nu al 2 maanden buiten gebruik is ivm niet te leveren onderdelen

cindy1963 14-09-2007
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

nu de 2de wasdroger whirlpool indiana c de eerste is terug na de leverancier nadat ik 3x had geklaagt dat er een condensstraaltje uit de deur loopt als je hem opent dit is bij het blauwe knopje
en er condens op de randen aan de binnekant van de deur zit dat loopt naar beneden natuurlijk vandaar dat straaltje water wat er naar beneden loopt denk ik
nu de 2de inbezit maar hier precies het zelfde verhaal zijn er meer mensen die dit hebben ????volgens de leverancier heb je dat gewoon bij condensdrogers de buurvrouw heeft een oudere type die heeft het niet en de reparatuur zij ook dat dit normaal was maar ik had het toch voorelkaar gekreegen dat ik een nieuwe kreeg
ook inderdaad de was niet echt kast doog

cp1 09-09-2007
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

Heb de droger nu een paar maanden in bezit en gekocht op basis van de test van de consumentbond. Ik had verwacht dat het geluid minder zou zijn dan onze vorige (ook een Whirlpool) maar dit is niet zo. Ook als het programma extra droog is gekozen is de was nog altijd wat vochtig als het programma is afgelopen. Niet echt tevreden dus tot op heden.

Mar67 29-07-2007
Geschreven voor: Whirlpool Indiana C

Nadat mijn Indesit afvoerdroger het na 14 jaar begeven had, heb ik voor deze condensdroger gekozen.
Ik ben dik tevreden. Een volle trommel is na 75 minuten helemaal droog (mijn oude droger deed daar ruim 2 uur over). De dekbedovetrekken zijn praktisch zonder kreuk.
De herrie vind ik meevallen. Hij staat in de douche dus het echoot behoorlijk, maar ik vind hem niet meer herrie maken dan mijn oude afvoerdroger.
Kortom: ik ben een tevreden gebruiker.